دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

دانلود رایگان کتاب کندالینی یوگا (اسرار تن آدمی)

۲۹۴ بازديد
دانلود رایگان کتاب کندالینی یوگا (اسرار تن آدمی)pdf

دانلود رایگان کتاب کندالینی یوگا (اسرار تن آدمی)pdf

تمرینات تانتریک برای پاکسازی جسم و روان ▪️کندالینی یوگابیدار شدن کندالینی ▪️مقدمه ای بر کندالینی و تانترا ▪️کندالینی منطقه ای بین ستون فقرات تکامل قوای طبیعی ▪️کندالینی یوگا اهلی کردن کندالینی ▪️شروع یک حیات جدید بیدار شدن ▪️بیداری انرژی نهفته کندالینی ▪️کشف ...

هدف از یوگا و فواید آن چیست؟

کلمه “یوگا” از کلمه سانسکریت “yuj” (یوج) آمده است که به معنی یگانگی، اتصال یا پیوستن است. یوگا اهداف معنوی و عرفانی زیادی دارد اما اصلی ترین هدف آن، اتحاد روح انسان با روح الهی ست. یوگا می تواند بین تن و روح و حتی نیروهای مثبت و منفی وجودی انسان، اتحادی غیر قابل باور ایجاد کند. امروزه بسیاری از افراد به دلیل مزایای مختلف روحی و جسمی ازجمله بهبود قدرت بدنی، تعادل و انعطاف پذیری، این ورزش را انجام می دهند. یوگا به منظور بهبود سلامت عمومی یا جهت مقابله با استرس نیز انجام می شود. ورزش یوگا برای چه بیماری هایی مفید است؟ هر حرکت برای کدام بیماری؟ (برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید)

چه کسانی می توانند یوگا تمرین کنند؟

خوشبختانه یوگا هیچ محدودیتی ندارد و همه ی افراد می توانند آن را تمرین کنند. برای یادگیری یا شرکت در کلاس های یوگا، لازم نیست که از که از اندامی بی نقص و یا شرایط ویژه ای برخوردار باشید. علی رغم تصورات رایج مربوط به یوگای امروزی، این ورزش نیازی به انعطاف پذیری یا شرایط فیزیکی ویژه ای ندارد و همه ی افراد در تمامی سنین و موقعیت ها می توانند از آن استفاده کنند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.